kocarkyKarlov.cz | obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Reklamace

Příjem zboží do reklamace Po-Pá 9-17 hod.

Při reklamaci předložte doklady o koupi (paragon, záruční list)

Reklamované zboží musí být čisté.

Zboží dodejte bez doplňků (bouda, madlo, nánožník, taška atd.)

Je-li vada na snímatelné části kočárku, přineste jen tuto část.

Je-li vada na konstrukci kočárku, přivezte pouze konstrukci.

Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od data podání reklamace.

Pokud chcete reklamaci vyřešit rychleji, máte možnost zboží reklamovat přímo u dodavatele, pokud je v blízkosti vašeho domova.

 


Záruka

Na nové zboží zakoupené v našich obchodech nebo v e-shopu poskytujeme záruku v délce dvou let.

Zboží zakoupené v e-shopu (doručené poštovní zásilkou) můžete nepoužité vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od data doručení.

Vracené zboží je nutné k nám dopravit na vlastní náklady a ve stanovené lhůtě. Předem nás informujte a dopravte zboží na adresu, ze které bylo odesláno.

Vracené zboží po obdržení zkontrolujeme, zda není špinavé, odřené nebo úmyslně poškozené. Pokud bude vše v pořádku, převedeme peníze na Váš účet nebo si je můžete vyzvednout v naší prodejně.

Do vracené částky se nezapočítává poštovné.

U zboží zakoupeného v kamenných obchodech peníze nevracíme.

Při nákupu si vše v klidu rozmyslete. Zboží si prohlédněte zda není poškozené a zkontrolujte jestli obsahuje všechny doplňky.


Ochrana dat

Veškeré údaje uváděné na stránkách kocarkykarlov.cz jsou nezávazné a podléhají potvrzení ze strany provozovatele. Kocarkykarlov.cz si vyhrazují právo na změnu cen. V případě změny cen již objednaného zboží má zákazník právo od kupní smlouvy odstoupit a objednávka bude stornována.

hledání

přihlášení